sâmbătă, 17 martie 2012

Prague by night - 2010


Am fost la începutul lunii decembrie într-un weekend la Praga - un oraș foarte foarte frumos, cu atât mai mult cu cât era deja împodobit pentru sărbătorile de iarnă. Față de cele 10 grade la plecarea din România, acolo erau cam -10... Am dârdâit mai tot timpul cât am stat afară, acesta fiind de altfel singurul aspect negativ al călătoriei.
Dar ne-am "dres" cu vin fiert :-)

Piața Primăriei, cu celebrul ceas astronomic, iar atunci când am fost noi și cu târgul de Crăciun, este splendidă. Ne-am urcat în turn, de unde se vede panorama orașului, inclusiv castelul și muticolorul târg din piață. Ziua fiind scurtă, majoritatea plimbărilor le-am făcut pe lumină artificială, ceea ce a dat un pic de magie în plus orașului - zăpadă, beculețe de Crăciun, mulți turiști...


Am vizitat și Castelul, vechiul oraș fortificat de fapt. Cu Catedrala, muzeul și străduțele înguste. Cazare am avut la un hotel zice-se de 4 stele, destul de departe de centru, la care prin tocurile ferestrelor sufla aprig vântul (părea renovat, cu această excepție), a trebuit să schimbăm camera o dată pentru asta (dar am nimerit una mai bună apoi).

Recomand cu căldură o Pragă înghețată, de decembrie!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu